Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
MARXEM EN FAMÍLIA: PROGRAMA D'ESTIU A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Gaudiu d'unes vacances d'estiu diferents, amb activitats per a tota la família a les nostres cases de colònies. Consulteu totes les dates i cases disponibles. També amb opció sense activitats.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Diccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
Taller d'iniciació al tir amb arc, amb SoftcombatBCN
Taller en el cual els monitos instruiràn als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta d'escuma tova, completament segur! ; Divertit, lúdic i entretingut, taller per a totes les edats
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Mostrant 81-90 de 640 elements.