Resultats de la cerca
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Fira Joc Joc
24a edició de la fira del joc de Tona, la Joc Joc
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!
Grup de Muntanya 4 Columnes infants - Esplai
Una porta d’entrada al món de la muntanya per als infants amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: Excursions, orientació, taller de natura, jocs… No t’ho perdis!.
Mostrant 21-30 de 630 elements.