Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Casal d'Estiu Artístic al Poblenou
Del 25 de juny al 1 d'agost Tallers de modelatge amb HoneyClay, Lego, dibuix i manualitats, jocs de taula i jocs d’exterior.
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
COLÒNIES D'ESTIU 2025
Colònies d’estiu per a infants i joves. Gran varietat d’activitats com circ, hípica, cuina, esportives, campaments, ball i moltes més! Preus ajustats i sense sorpreses. Us hi esperem!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 41-50 de 640 elements.