Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
Iniciació a la programació
A través d'activitats i reptes adaptats a les edats dels infants, aprendran a programar amb Python. Començant des de zero i arribant a crear el seu propina videojoc.
Club de Lectura Juvenil
Trobades per gaudir de la lectura dirigit a joves d'ESO
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Joc del romànic del Lluçanès
Descobreix el romànic del Lluçanès en família amb aquest joc gratuït i interactiu. Supera reptes, respon preguntes i valida les respostes en línia mentre gaudeixes del patrimoni i la natura.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Mostrant 71-80 de 640 elements.