Resultats de la cerca
Casal temàtic juvenil Gran Xef
Casal destinat a joves de l'ESO que els hi encanta la cuina.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
COLÒNIES D'ESTIU 2025
Colònies d’estiu per a infants i joves. Gran varietat d’activitats com circ, hípica, cuina, esportives, campaments, ball i moltes més! Preus ajustats i sense sorpreses. Us hi esperem!
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Mostrant 11-20 de 629 elements.