Resultats de la cerca
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Casal infantil Esquerra del Ter
Casal infantil d'estiu a Girona, per infants de 6 a 12 anys. Durant els mesos de juny, juliol. agost i setembre.
Mostrant 131-140 de 636 elements.