Resultats de la cerca
Taller creatiu: Fem un tió de xocolata en 2D
Bon Nadal! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Experiència personalitzada per a famílies (Osona)
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Mostrant 121-130 de 632 elements.