Resultats de la cerca
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
Aula 2005 - Biologia i Geologia
Web de recursos educatius sobre Biologia i Geologia per a joves estudiants de ESO
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 21-30 de 550 elements.