Resultats de la cerca
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Contes d'hivern
Contes d'hivern i de nadal de la nostra tradició popular catalana
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Connecta amb la Família!
Connecta amb la família! Espai de joc, debat i reflexió sobre l'ús de les pantalles per a famílies i infants entre 9-12 anys.
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Mostrant 31-40 de 543 elements.