Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Perduts entre oliveres!
Gimcana de descoberta de l’entorn
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Mostrant 41-50 de 627 elements.