Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
CONNECTA AMB EL TEU FILL ADOLESCENT. 1h 15 min
Taller presencial amb eines pràctiques i útils per connectar amb el teu fill adolescent, millorar la vostra comunicació i relació. Per a famílies, AMPAS i AFAS,
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
Campus Ítaca UAB
Amb el Campus Ítaca pots fer una estada a la UAB com a estudiant de secundària. Consulta el campus d'aquest estiu i les beques!
COM MOTIVAR EL TEU FILL EN ELS ESTUDIS. 1h 15 min.
Conferència/Taller pràctica i vivencial on us endureu eines per acompanyar al vostre fill a sentir-se més motivat i ser més eficient en els seus estudis.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Descobreix el Museu d'Alcover: El secret dels bandolers
Descobreix el museu d'Alcover mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Mostrant 51-60 de 646 elements.