Resultats de la cerca
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
Mostrant 31-40 de 632 elements.