Resultats de la cerca
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic aquest és el lloc ideal per desconnectar!
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.
Memory virtual pel Dia de l'Art
Ajuda'ns a trobar les obres de la col.lecció del Museu
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Mostrant 81-90 de 640 elements.