Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Casal temàtic juvenil Gran Xef
Casal destinat a joves de l'ESO que els hi encanta la cuina.
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Casal temàtic infantil Petit Xef
Casal temàtic infantil de cuina. Destinat a infants a partir de 8 a 12 anys. Casal durant el mes de Juliol.
Mostrant 121-130 de 641 elements.