Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/amb
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Visita comentada, TRENexperiències: El tren TALGO, el gran canvi en el món del viatge al segle XX
Les empreses de construció i tecnologia ferroviaria del nostre país són conegudes i reconegudes al món. Talgo és una d'elles.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Fira Joc Joc
24a edició de la fira del joc de Tona, la Joc Joc
Caixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutat
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
Mostrant 51-60 de 629 elements.