Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Exposició Tutankamon
L’exposició més vista de l’any a l’estat amb més de 300.000 visitants arriba a Barcelona per fer-vos viatjar 3.400 anys enrere en una experiència immersiva única i endinsar-vos en els temples, tresors
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
Casal juvenil Esquerra del Ter
Casal per adolescents de l'ESO que busquen gaudir d'un estiu únic. Els mesos de juny, juliol, agost i setembre.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Ruta a la Cova del Tabac
Oferim visites guiades a la Cova del Tabac per tal de donar a conèixer el patrimoni que amaga aquesta cavitat de 198 metres, reconegut per la UNESCO. El recorregut serveix per fer un viatge en el temp
Mostrant 11-20 de 626 elements.