Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
De déus i homes
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Visita al port pesquer de Vilanova i la Geltrú (Visita virtual)
Visita virtual a través de material audiovisual i un joc interactiu que permetrà conèixer el port pesquer de Vilanova i la Geltrú i les arts de pesca.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
L'espai digital de l'arquitectura catalana, moderna i contemporània
Portal del Col·legi d'Arquitectes amb més de 1.600 obres arquitectòniques. Tota l'arquitectura catalana moderna i contemporània mapejada i en un clic.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
Mostrant 21-30 de 626 elements.