Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Mostrant 41-50 de 624 elements.