Resultats de la cerca
Beques de nou accés al Grau de Disseny 2025-2026
Cada any, la Fundació Eina llança una convocatòria per a les Beques de Nou Accés al Grau en Disseny, amb l'objectiu de fomentar la vocació i l'excel·lència a l'àmbit del disseny.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Mostrant 21-30 de 611 elements.