Resultats de la cerca
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Club Bits i Bots - Videojocs amb Godot (+ de 10 anys)
Tallers de Programació de Videojocs amb Godot pensat per a nens i nenes de més de 10 anys. Format híbrid presencials i/o online segons convingui.
Caiac de Móra a Miravet (2-3h)
Una de les rutes en caiac més boniques del riu Ebre, senzilla i apte per a tothom, però amb el seu punt d'aventura. Sempre sorprenent, aquest tram de l'Ebre ens enamorarà. Activitat guiada i exclusiva
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Mostrant 161-170 de 612 elements.