Resultats de la cerca
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Joc de pistes al Castell de Montjuïc
El Castell de Montjuïc proposa als més petits conèixer el Castell a través del nostre nou joc de pistes, una activitat per gaudir amb tota la família!
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Visita Virtual al Museu Arqueològic d'Atenes
Galeria d'imatges i explicacions de les peces exposades al Museu Arqueologic d'Atenes, el museu amb la col·lecció més important d’art de la Grècia clàssica de tot el món
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"
Mostrant 1-10 de 612 elements.