Resultats de la cerca
VISITA AL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans i la fageda d'en Jordà
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Mostrant 71-80 de 613 elements.