Resultats de la cerca
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 41-50 de 611 elements.