Resultats de la cerca
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l'EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
Paper i medi ambient: quin paper hi fem?
A partir de rebutjos de paper i de cotó farem un nou paper molt especial que us emportareu. També us explicarem secrets de l'ofici per a fer un bon paper reciclat a casa.
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Mostrant 71-80 de 611 elements.