Resultats de la cerca
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Iniciació a la programació
A través d'activitats i reptes adaptats a les edats dels infants, aprendran a programar amb Python. Començant des de zero i arribant a crear el seu propina videojoc.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
CASAL FOTOGRÀFIC D'ESTIU A L'AFB: Imagina la ciutat!
Taller d'estiu a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, on els infants i els joves poden descobrir la ciutat des de la pràctica experimental fotogràfica. Farem 2 torns: de 10 a 13 i de 14 a 17 anys.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
Mostrant 121-130 de 611 elements.