Resultats de la cerca
Escolta emisores de tot el món
En aquest web hi trobareu un globus terraqui amb milers de punts verds: són emissores amb les que podreu escoltar música i programes de ràdio de tot el món!
Club de Lectura Juvenil
Trobades per gaudir de la lectura dirigit a joves d'ESO
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
HAI La pescadora de somnis
Hǎi, la pescadora de sommnis és un conte indígena amb màgia, teatre visual i d’objectes.
Mostrant 21-30 de 614 elements.