Resultats de la cerca
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Mostrant 1-10 de 616 elements.