Resultats de la cerca
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Taller de natura: Fem sabons naturals
Aprenent de la natura! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Mostrant 11-20 de 611 elements.