Resultats de la cerca
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
GNOMA - Cia. Pea Green Boat
Del 30 de maig a l’1 de juny La gnoma Gwendolyn i la seva amiga Matilda l'ocell, han construït una casa per viure juntes.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Visita comentada, TRENexperiències: El tren TALGO, el gran canvi en el món del viatge al segle XX
Les empreses de construció i tecnologia ferroviaria del nostre país són conegudes i reconegudes al món. Talgo és una d'elles.
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Mostrant 131-140 de 616 elements.