Resultats de la cerca
QUI (QUÈ) VOL SER? EINES PER ORIENTAR AL NOSTRE FILL/A A ESCOLLIR EL SEU FUTUR. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial amb eines per acompanyar al teu fill/a a escollir el seu futur acadèmic i professional.
Zona Clic - Jocs creats per educadors
Recull extens de jocs i activitats per seguir aprenent diferents temes de les àrees curriculars i per tots els nivells de l'escolarització.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.MARXA NÒRDICA
Cursos d'iniciació i excursions per aprendre i perfeccionar la marxa nòrdica
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
Tate museum Kids
El museu TATE de Londres ens proposa jocs, activitats, manualitats i qüestionaris per aprendre i gaudir de l'art modern amb els infants
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Mostrant 101-110 de 616 elements.