Resultats de la cerca
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
COM PREVENIR L'ADDICCIÓ A LES PANTALLES. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per ensenyar als nostres fills/es a fer un bon ús de les pantalles.
Camins de sal
Ideat per a representar el conflicte de les relacions colonials en les societats del Mediterrani occidental de fa 2500 anys.
Mostrant 1-10 de 620 elements.