Resultats de la cerca
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Engranatges
Ens situem en un regne fictici d'Europa central en els anys que van de 1860 a 1870. Després de la gran expansió del nou model industrial, afloren les aspiracions del proletariat i la patronal.
Taller de ciència: Cuinem amb un forn solar
El Sol una gran font d'energia! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Mostrant 41-50 de 612 elements.