Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Mostrant 31-40 de 613 elements.