Resultats de la cerca
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Funbrain - Aprèn i diverteix-te (anglès)
Funbrain és un portal líder en jocs educatius per a nens que ofereix jocs, llibres, còmics i vídeos que desenvolupen habilitats en matemàtiques, lectura, resolució de problemes i alfabetització.
Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el rat-penat més gran d'Europa?
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Mostrant 121-130 de 632 elements.