Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
TALLER DE CIRC FUNKY EN FAMÍLIA: Auto-superació, Confiança i Grup
El Circ Funky Experience ens fa retrobar la nostra essència més canalla i juganera: ens retorna el poder a través de la pràctica de les arts del Circ i la música.
Elegants a la romana!
El Quintus i la Sabina s'han de vestir per a una ocasió especial, veniu a ajudar-los a escollir la roba que s'han de posar?
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Mostrant 11-20 de 624 elements.