Resultats de la cerca
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
VISITA AL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans i la fageda d'en Jordà
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Tot el que cal saber per començar un grau
Sessió informativa en línia sobre les passes a seguir per accedir a la universitat.
Extraescolar de robòtica de 3 a 12 anys
Extraescolar de robòtica a l'escola Contem amb més de 15 anys d'experiència, molt de material i un gran equip motivat. Metodología validada i certificada
Mostrant 81-90 de 620 elements.