Resultats de la cerca
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
La veu del vent – Un viatge musical a través dels segles
Viatge musical per la Tarragona romana i medieval amb un taller especial per construir un orgue en miniatura.
PIPA, EL TITELLA MERAVELLA - Cia. La Puntual - Néstor Navarro
Del 9 al 18 de maig En PIPA no vol una vida tranquil·la i afable, vol jugar, divertir-se, enamorar-se i viure la vida amb els seus companys d’aventures.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Vídeo per a Joves
Un curs per aprendre a través de la pràctica a gravar vídeo, editar-lo i publicar-lo a plataformes com YouTube, Vimeo i Instagram.
Tast d'espectacles familiars de la Fundació Xarxa
L'aparador de les arts escèniques per al públic familiar
Casal temàtic infantil English Summer
Casal temàtic infantil per aprendre anglès jugant. Destinat a infants de 8 a 12 anys durant el mes de juliol.
Mostrant 81-90 de 632 elements.