Resultats de la cerca
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
I ara, on he d'anar?
Activitat familiar que ens permetrà conèixer una mica més el territori de parla catalana a través de la literatura. Sempre acompanyats de la Pepa Pla, la viatgera més gran dels Països Catalans!
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Iniciació a la Fotografia per a joves (dissabtes)
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 421-430 de 547 elements.