Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Aqua protectors
Un espai interactiu que permet a grans i petits retirar residus del mar i enviar-hi peixos amb el seu nom, contribuint activament a protegir l'oceà de forma lúdica.
PIPA, EL TITELLA MERAVELLA - Cia. La Puntual - Néstor Navarro
Del 9 al 18 de maig En PIPA no vol una vida tranquil·la i afable, vol jugar, divertir-se, enamorar-se i viure la vida amb els seus companys d’aventures.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
Activitats imprimibles Usborne
L'editorial Usborne regala a la seva web un descarregable setmanal que forma part d'algun dels seus fantàstics llibres educatius.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Mostrant 51-60 de 626 elements.