Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!
Mostrant 121-130 de 628 elements.