Resultats de la cerca
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta d'ERAM ZETA (EUERAM), està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
La Roca dels Bous 2.0
El recorregut de la visita a La Roca dels Bous s’inicia de forma autònoma, seguint els diferents punts d’observació guiat amb un iPad, i finalitza amb el suport d’un guia. L
Mostrant 41-50 de 625 elements.