Resultats de la cerca
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Taller de ciència: Cuinem amb un forn solar
El Sol una gran font d'energia! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Mostrant 51-60 de 623 elements.