Resultats de la cerca
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Campus Ítaca UAB
Amb el Campus Ítaca pots fer una estada a la UAB com a estudiant de secundària. Consulta el campus d'aquest estiu i les beques!
Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Recursos per celebrar Sant Jordi!
Petit recull de propostes maquíssimes per celebrar Sant Jordi a casa: roses de paper, dracs i punts de llibre, contes virtuals i concursos literaris.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Taller de natura: Fem sabons naturals
Aprenent de la natura! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Mostrant 121-130 de 623 elements.