Resultats de la cerca
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
MÚSICA EN FAMÍLIA
Fem música en família! Us hem preparat uns tallers molt especials per a infants de 0 a 36 mesos.
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
MARXEM EN FAMÍLIA: PONTS I CAPS DE SETMANA A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Ponts i caps de setmana en família. Consulteu totes les escapades previstes del nostre programa Marxem en família.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Mostrant 181-190 de 623 elements.