Resultats de la cerca
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
SELENE - espectacle familiar
SELENE és un viatge trepidant a la Lluna, ple de sorpreses i aventures. De tornada a la Terra descobrirem el fantàstic cel fosc de Prades i observarem amb grans telescopis.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 121-130 de 624 elements.