Resultats de la cerca
HAI La pescadora de somnis
Hǎi, la pescadora de sommnis és un conte indígena amb màgia, teatre visual i d’objectes.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Bon profit!
Espectacle de teatre, titelles i animació per aprendre a menjar sa; amb un dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
80 recursos educatius concrets per apendre des de casa
Article amb un recull d'activitats concretes per a realitzar online classificades per àrea de coneixement: llengua, ciències, cuina, educació física... per Nati Bergadà
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Mostrant 81-90 de 625 elements.