Resultats de la cerca
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
La veu del vent – Un viatge musical a través dels segles
Viatge musical per la Tarragona romana i medieval amb un taller especial per construir un orgue en miniatura.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Mostrant 121-130 de 632 elements.