Resultats de la cerca
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Concerts, Òpera i dansa
Accedeix a les sales de 7 teatres del món en aquest fantàstic catàleg d'audiovisuals. Inclou Òpera, Dansa, Concerts i propostes familiars de teatres com el Liceu, el Teatro Real o l'NCPA de Pekin.
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
IMPERIVM: La visita guiada
Vine a visitar la nova exposició permanent del MAC: IMPERIVM. Històries romanes de la mà d'experts i descobreix els pilars que fonamentaven l'imperi romà.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Mostrant 131-140 de 622 elements.