Resultats de la cerca
La vegetació singular del parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
De déus i homes
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'.
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
L'aqua de Tàrraco
La Sabina i en Quintus volen instal·lar una nova font al seu peristil, però no tenen clar com ho han de fer. Voleu ajudar-los a reformar el seu peristil?
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Mostrant 71-80 de 622 elements.