Resultats de la cerca
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Exposició Tutankamon
L’exposició més vista de l’any a l’estat amb més de 300.000 visitants arriba a Barcelona per fer-vos viatjar 3.400 anys enrere en una experiència immersiva única i endinsar-vos en els temples, tresors
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
REDUEIX L'ESTRÈS A CASA. 1h 15 min
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per estar més presents, ser més eficients i viure en un ambient saludable, més tranquil i harmoniós.
match the memory - Jocs educatius en format memory
Busca o crea jocs tipus memory
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Mostrant 11-20 de 620 elements.